Design your message

2 dagen werken aan jouw boodschap

jouw kleuren, jouw verhaal, jouw stijl, jouw klanten, jouw business, jouw geld, jouw merk, jouw vrijheid, jouw droom, jouw leven!

Design your message

Met welke boodschap ga jij de wereld veroveren?

Je bent een creatieve ondernemer. Of wilt er een worden. Je vindt het nog lastig om echt goed te verwoorden wie je bent, wat je doet en welke problemen je voor klanten oplost. Je vertelt het elke keer op een andere manier. Je bent zelf ook nog op zoek naar de kern van je verhaal en het frustreert je dat je deze nog steeds niet te pakken hebt.

En die website. En social media. Welke kleuren moet je nou gebruiken? Je blijft twijfelen over hoe je wilt dat je eigen website eruit komt te zien. Misschien heb je al een website en ben je eigenlijk helemaal niet blij met wat je ziet. Wellicht heb je teveel naar anderen geluisterd. Misschien teveel naar anderen gekeken. Het is gewoon niet wie je bent. En daar baal je enorm van!

Je wilt het allemaal anders maar je hebt geen idee hoe je dit aan moet pakken. Anderen lijken dit schijnbaar moeiteloos voor elkaar te krijgen. En jij blijft worstelen. Je bent onzeker en durft er niet helemaal voor te gaan. Met als consequentie dat klanten je niet herkennen.
Je bent onzichtbaar...

Zo zonde!

Wat als je nou eens samen met een groepje ondernemers gezamenlijk aan je boodschap kon gaan werken? Niet alleen aan je verhaal, ook aan het beeldmateriaal. Samen op een plek waar jij je boodschap helemaal gaat (her)ontdekken.

Je echte kleuren zijn er al

En samen gaan we een manier vinden om deze naar boven te krijgen. Zodat jij na de bootcamp zelfverzekerd met je verhaal de wereld in kunt. En klanten gaat aantrekken. En jouw omgeving (weer) gaat zien wie je echt bent. En jij nooit meer onzichtbaar zult zijn.

Bij mij ging dit ook niet van een leien dakje...

Ik heb wat afgestoeid met teksten kleuren en beeldmateriaal. Wat was nou mijn echte verhaal? Mijn kern? Je maakt wat mee in een mensenleven. Ook een boel verhalen waar ik helemaal niets mee wil. Ze zeggen wel eens "make from your shit your hit". Sommige shit heb je wel mee afgedaan en is helemaal niet meer relevant voor wie jij als ondernemer wilt zijn. Iedereen wil een droomleven en jaagt droomdoelen na. Het klinkt soms best simpel. Maar hoe onderscheid je jezelf nou in wie je echt bent en wie je echt wilt zijn? Waar het op neer komt is dat jij terug gaat naar je eigen kern. En alle ruis laat verstommen. Van daaruit kun je de wereld weer tegemoet treden. Je stopt met het volgen van anderen en laat je niet langer afleiden. Nooit meer.

Deze bootcamp is voor jou als je

  • als ondernemer zichtbaar wilt worden zoals je écht bent of wilt zijn​​

  • en je je hierin ook niet meer door iets of iemand wilt laten tegenhouden

  • je het lastig vindt jouw kern onder woorden te brengen

  • niet precies weet hoe je jouw verhaal moet verwoorden

  • je het moeilijk vindt te verwoorden wie je bent en wat je doet

  • en hoe je de problemen van je klanten oplost​

  • je onzeker bent over je online uitstraling

  • of je onzeker bent over hoe je je verhaal vertelt

  • overloopt van de ideeën en het terug wilt brengen tot jouw echte kern

  • woord, kleur en beeld online tot een consistent geheel wilt maken

jouw dna
Dag 1

Jouw DNA

Op dag 1 gaan we aan de slag met wie je echt bent en wellicht belangrijker, wie je écht wilt zijn. En mogelijk wat je heeft tegengehouden om vanuit je kern te gaan ondernemen. We nemen afscheid van deze patronen zodat we dag twee ruimte kunnen geven aan het echte verhaal en de kleuren en beelden die daarbij horen.
true colors
Dag 2

True colors

Op dag 2 gaan we wat we op dag 1 aan basis hebben gelegd verder concretiseren. Je ontdekt hoe makkelijk het is om alleen nog maar vanuit je eigen ik je verhaal te doen en hier vanaf nu voor te staan. We gaan aan de slag met woorden, kleuren en beelden en brengen jouw online identiteit tot een onweerstaanbaar geheel.

"Be yourself, everyone else is already taken."

- Oscar Wilde

Belangrijk

Je eindigt de bootcamp met een overzicht en actieplan. Zodat 2017 het jaar gaat zijn waarin jij (weer) laat wie jij écht bent en jouw waarde impact gaat creëren in je eigen leven en dat van je klanten. 

  • Met mijn inzending geef ik toestemming om mijn gegevens te verwerken, op de manier zoals omschreven in de privacyverklaring

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.